Kursbeskrivning
Kundservice som säljer
Anton Granlund är entreprenören som hjälpt några av Sveriges och världens främsta varumärken att öka sin försäljning genom att förbättra kundupplevelsen. Han startade sitt första företag när han som 24-åring gick på Handelshögskolan och efter det har han varit med och drivit prisbelönta klädkedjor.
Idag driver Anton Slash.ten som fokuserar på att just utveckla kundservicen hos företag. De har arbetat med allt ifrån globala bilvarumärken och techbolag, till fastighetsägare och varumärken som Swarowski, Björn Borg och Chimi eyewear.
I den här kursen får du lära dig hur du kan bygga och stärka relationen till dina kunder genom kundservice. Kursen passar både dig som vill bli bättre på försäljning genom kundservice, till dig som leder en organisation inom kundservice och även dig som bara vill lära dig grunderna.
OBS! Alla singelkurser ingår i vårt 12 månaders abonnemang!
Varför välja Framgångsakademin?
Digital plattform
Tillgång dygnet runt
Löpande digitala event
Målgrupp
Passar såväl privatpersoner som företag.
Video
Kursintyg
Efter varje genomförd kurs tilldelas du ett certifikat med ditt namn på.
Kostnader
Paket singelkurs:
- Tillgång till kursen dygnet runt, i 3 mån
- Workbook med skräddarsydda övningar
- Certifikat till kursen
- Extra kurs med bonusavsnitt
- Ingen uppsägningstid
- Pengar tillbaka inom 14 dagar garanti
- 20% rabatt på nästa köp
Paket årsprenumeration:
- Möjligheten att delbetala 499kr / månad
- Tillgång till vår plattform 24h/dygn
- Experternas skräddarsydda övningar
- Workbooks, checklistor
- Exklusiv VIP-grupp Facebook
- Workshops och Live Q&A's där du kan interagera direkt med våra profiler
- Tillgång till support måndag-fredag
Intresseanmälan
Framgångsakademin – frigör din fulla potential
Framgångsakademin vill vara det självklara valet för dig som vill bygga dig själv och andra genom personlig utveckling och självledarskap. Vi som team vill se dig växa och vi är stolta över att kunna leverera ett brett digitalt kursutbud av...