Sorbonne februari 2010! - Forum

2009-12-29 13:12   Tina
Hej! Jag ska plugga franska på Sorbonne i Paris med början i februari 2010. Är det någon som ska dit vid den tiden eller någon som redan bor där som är intresserad av en rumskompis? Maila gärna vid intresse, eller om du har tips vart man kan hitta lgh eller rum till ett hyfsat pris i Paris. :)

RE: Sorbonne februari 2010!
2010-01-12 13:54   helena
Hej Tina! Jag heter Helena och har en lägenhet i Paris till första februari till sista juni. Hyran ligger på 450 euro och ligger mitt i paris och gångavstånd till sorbonne. Om du är intresserad kan du ju maila till min mail: mail: helenawellander@hotmail.com kram

RE: Sorbonne februari 2010!
2010-01-15 10:50   Tina
Hej Helena, Jag är jätteintresserad. Fast jag förstår inte hur jag gör för att maila dig så du kan väl maila mig på tina___m@hotmail.com (3 underscores), så kan vi pratas vid lite mer. :) Hälsningar Tina

RE: RE: Sorbonne februari 2010!
2010-01-21 10:23   Alexandra
Hej, Jag heter Alexandra och flyttar till Paris den 1:a Februari 2010 for att gora en praktik. Jag ar 24 ar gammal och kommer fran Lund. Skulle ni soka efter en rumskompis eller vet nagot om ett ledigt rum att hyra sa hor valdigt garna av er! Halsningar, Alexandra

RE: Sorbonne februari 2010!
2010-01-22 14:04   Tina
Hej Alexandra. Jag söker fortfarande rum för fullt och flyttar också 1 feb så det börjar bli lite kort om tid. Jag skulle kunna säga att du söker rum också, jag har nämligen några på gång som är intresserade av att hyra ut rum till mig och vissa söker ju fler än bara en rumskompis. Om du är intresserad får du gärna höra av dig till mig på mail: tina___m@hotmail.com Kram Tina

RE: Sorbonne februari 2010!
2010-09-29 21:54   Daniella

Hej Tina,

Jag heter Daniella och är intresserad av att plugga franska på Sorbonne i februari. Är du fortfarande i Paris?? Skulle gärna vilja veta hur det gick för dig så jag hoppas det är ok att jag addar dig på msn :)

//Daniella


Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️