Måla akvarell i vår - Forum

2009-11-25 08:19   Jonas
Hej, Jag är ute efter en akvarellkurs som startar i vår. Tänkte ge bort en målarkurs till min flickvän i julklapp. Skulle vara bra om det gick att få ett presentkort, men det är inget måste. Kursen bör hållas i södra stockholm eller i närheten. Tacksamn för svar. /Jonas

RE: Måla akvarell i vår
2009-11-25 08:34   Info
Hej Jonas, Kolla in konstnären Gunvor Kuha och hennes akvarellkurser i Södertälje. Hon kan säkert sy ihop ett presentkort. Annars kan du kolla runt i kategorin Målarkurser och skicka intresseanmälan till de arrangörer som du finner intressanta. /Info

RE: Måla akvarell i vår
2010-01-14 22:24   marianne chayet
Hej Jonas! Ta en titt på min kurssida så hittar du massor av spännande akvarellkurser! Till min kurssida Se även de utvärderingar som mina nöjda kursdeltagare skrivit här på kurser.se: Utvärderingar av Marianne Chayet Jag fixar presentkort om du vill! Hälsn/Marianne Chayet akvarellpedagog

RE: Måla akvarell i vår
2010-05-25 13:17   Omar
Hej! Din flickvän kan bli hur glad som helst om hon får komma till Barcelona och måla akvarell med Lars Holm. Titta under Internationella Skolorna Barcelona

RE: Måla akvarell i vår
2012-02-23 09:42   lena andersson

Hej Jonas.......har själv målat med Marianne Chayet....om du är ute efter en nybörjar kurs....så rekommenderar jag henne varmt. Väldigt bra lärare....jag har själv nu målat i många år...och jag måste säga att hon vet och kan vad som krävs för att du ska lära dig akvarell målning och få mersmak och vilja fortsätta att måla....Lycka till


Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️