Laga mat med hela familjen? - Forum

2014-01-14 08:49   Clara


Jag är ute efter en matlagningskurs för hela familjen. Tror du att det finns någon kurs som passar oss?


RE: Laga mat med hela familjen?
2014-01-14 09:00   Peter

Hej Clara,

Jag kan dessvärre inte hitta någon matlagningskurs som vänder sig specifikt till familjer. Däremot finns det många olika varianter av matlagningskurser och om du kollar i kategorin Matlagning borde du hitta en kurs som passar både barn, ungdomar och vuxna. Mitt tips är att du kontaktar någon av de mindre arrangörerna (inte studieförbund) som har större möjlighet att anpassa kursen efter era behov. Jag vet även att många arrangörer kan ordna privata kurser i matlagning för slutna sällskap, även om jag tror att ni är välkomna till redan färdiga upplägg.

Vänliga hälsningar,
Informationsavdelningen


Marockansk matlagning?
2014-01-22 11:52   Iris
Hej. Har ni planer på att starta kurs för marockansk matlagning? (Oh, vad jag längtar.. :-) .Blir ,nog, populärt ). mvh Iris David

RE: Laga mat med hela familjen?
2014-01-22 11:55   Peter
Just nu hittar jag bara en kurs i marockansk matlagning, den finns i Stockholm. Men nya kurser kommer upp hela tiden om mat från Marocko är så god som du säger så kanske det blir en ny matlagningstrend, och då kommer vi definitivt få se fler marockanska matlagningskurser. Vänliga hälsningar, Informationsavdelningen

Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️