Lägenheter i Barcelona - Forum

2010-01-05 13:17   Sarah BCN Spanish Club
post Mitt namn är Sarah och jag jobbar på det spanska företaget BCN Spanish Club i Barcelona. Vi är ett event- och serviceföretag som har ett nära samarbete med företag som bland annat Multipartner där vi erbjuder lägenheter med de bästa villkoren. Våra populära bostäder är utplacerade över hela staden och finns i alla prisklasser. Vi står även till tjänst med spanska kurser och biljetter till stadens alla sportevents. För er som planerar att åka ner till Barcelona inom snar framtid eller ni som redan kommit hit utan att hitta ert boende än, ta gärna kontakt med mig för att se vad vi kan erbjuda som passar just era behov och budget! sarah@bcnspanishclub.com www.bcnspanishclub.com

RE: Lägenheter i Barcelona
2011-01-23 03:29   Björn

Söker en lägenhet i utkanten av Barcelona,hur ska man gå till väga?kontakter osv......


RE: Lägenheter i Barcelona
2011-02-07 12:01   Clara Jängnemyr

Hej! Jag och en kompis ska ner och arbeta i barcelona från 20 juni till 20 september. Vi behöver en lägenhet. Max hyra c.a 4000 SEK

Hälsningar Clara Jängnemyr


Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️