Visa kurser.se som: Mobil

Skrivarkurs i stockholm - Forum

2008-08-29 16:00   Fredrik
Jag vill gå en skrivarkurs i Stockholm som inte kostar för mycket och som går på kvällstid i höst. En skrivarkurs där jag får lära mig att skriva en roman är målet. =)

RE: Skrivarkurs i stockholm
2010-03-16 08:26   Veronica
Hej Fredrik! Du är välkommen till skrivarkurs på kvällstid nästa vecka. Månd 22 & onsd 24 mars 2010, kl 17.00-21.00. Vi kommer att arbeta med det som är så viktigt om man vill skriva en roman. Dramaturgi. Struktur och gestaltning. Varmt välkommen! Du kan läsa mera här på länken: www.makete.se/kurser/stockholmkvaellskurser Med vänliga hälsningar - Veronica

RE: Skrivarkurs i stockholm
2010-03-16 08:26   Veronica
Hej Fredrik! Du är välkommen till skrivarkurs på kvällstid nästa vecka. Månd 22 & onsd 24 mars 2010, kl 17.00-21.00. Vi kommer att arbeta med det som är så viktigt om man vill skriva en roman. Dramaturgi. Struktur och gestaltning. Varmt välkommen! Du kan läsa mera här på länken. www.makete.se/kurser/stockholmkvaellskurser Med vänliga hälsningar - Veronica

Hitta kurser inom kategorin:
Recensionspolicy

Vill du lämna en recension om en kurs eller en arrangör på kurser.se? Kul! Då bidrar du med att hjälpa andra att hitta en kurs. Läs gärna vår recensionspolicy om hur vi godkänner och publicerar recensioner.

Ladda ner recensionspolicyn här!

Vill du inspireras?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få kurstips med spännande innehåll direkt i brevlådan.