Söker en bra inredningskurs - Forum

2009-09-11 08:44   DU
Hej, Jag letar efter en bra inredningskurs där man lär sig mer om belysning och hur man effektfullt inreder rum med ljus.

RE: Söker en bra inredningskurs
2009-11-09 14:07   Annika
Jag har nästan gjort klart hela kursen och måste säga att jag är jättenöjd. Vissa lektioner har varit rätt krävande och kursen var kanske lite svårare än jag trodde, men jag har lärt mig jättemycket. En lektion handlar just om ljus & ljussättning, så det kan nog vara något för dig. Fast det är ju bara en lektion, förutom de lektionerna i slutet där jag är där man ska använda sig av allt man lärt sig i hela kursen. Jag tror att jag ska anmäla mig till fortsättningskursen så att jag får lite djupare kunskaper eftersom jag vill arbeta med detta. Jag kan absolut rekommendera kursen, men det är ju som sagt mer en inredningskurs där man läser om allt inte bara ljussättning.

RE: Söker en bra inredningskurs
2009-11-10 09:04   info
Hej, Är lite nyfiken på vilken inredningskurs det är du pratar om? Är det Sköna hems grund- och fortsättningskurs?

Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️