Inredningskurs på distans - Forum

2009-03-18 22:13   CA
Hej! Undrar om det finns några som går eller har gått distansutb. inredning hos Move Me AB i skåne? Skulle gärna vilja höra lite om företaget, är det seriöst eller inte??

RE: Inredningskurs på distans
2009-09-01 16:57   CA
Hej! Jag tycker nog att du bör syna det här företaget innan, jag började kursen i jan-09, och jag fick verkligen tjata till mig nya uppgifter, det fanns ingen feedback överhuvudtaget från företaget, eftersom mina nya uppgifter inte kom när de skulle så har ju kursen dragit ut på tiden,jag har heller inte fått respons på flera inlämnade uppgifter, så jag får nog se de 6000:- som jag betalade, som bortkastade pengar, tyvärr!! Det finns fler som känner sig blåsta, läs på www.reco.se

RE: Inredningskurs på distans
2010-07-01 11:50   Missisme
Hej! Jag är också intresserad av att läsa distanskursen hos moveme, men det jag undrar är om någon vet om den är csn berättigad? Jag undrar också lite hur kursen går till osv. Har du läst fortsättningskursen ännu? För jag är intresserad av den också eftersom jag vill jobba som inredare. Tack på förhand för Hjälpen :)

Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️