Filmkurser - Forum

2008-11-26 13:19   Calle
Filmkurser? Jag är intresserad av att lära mig min DV-kamera och även lära mig att klippa med något program som jag kan använda i min mac. Jag är absolut nybörjare men hoppas att det ska finnas någon kurs för mig. Filmredigering eller filmkurs med andra ord. Tack på förhand!

RE: Filmkurser
2009-10-07 13:50   shimal
hejsan! jag heter shimal 22 år gammal bostad västervik .jag kommer från irak . jag har bott i sverige nästan tre år . jag har utbilning från högskolan i mitt hemland och jag vill bli skådespelare men jag behöver hjälp för att jag vet inte hur man anmäler sig har alltid försokt att kontakta er men visste inte hur . min dröm är det att bli skådespelare . jag skulle ha blivit det för längesen när jag var 13 år men i mitt hemland är inte så viktigt dom tycker att det e inte bra om man bli skådespelare men idag är jag vuxen och lever i annan land. jag har skickat ett meddelande förut men det var fel mail adress jag hoppas att ni kommer och svara mig så fort ni kan , här är min mail. alfredo2248@hotmail.com. med vänliga hälsningar/shimal tahir

RE: Filmkurser
2009-11-20 14:18   Thomas
Hej Calle har du hittat vad du söker om inte så håller jag klipp kurser för proffs och nybörgare fast bara en elev itaget Kurserna är alltid skräddarsydda Du kan kontakta mig via » AB Triangelhuset // Thomas Holewa

Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️