Zumbainstruktör - Forum

2009-10-22 18:58   Martina
Hej Jag ska köra zumbakurs 4,9 och 14 november. Om du vill göra zumba, kan du skriva till mig för att informera dig mer. Mvh Martina

RE: Zumbainstruktör
2009-11-15 21:47   lela
Hej, undrar hur du blev zumbinstruktör?

RE: Zumbainstruktör
2010-01-13 22:09   var utbildar man sig
Jag skulle vilja veta var i detta land kan jag utbilda mig och vad kostar den Mvh Gitte

RE: RE: Zumbainstruktör
2010-01-21 11:37   marie
Hej jag utbildar mig i hälsa och frisvård och skulle gärna vilja komplettera mun utbildning med Zumba. Jag bor i Vänersborg, var kan det finnas utbildning närmast? mvh Marie

RE: Zumbainstruktör
2010-08-08 09:21   Techla77

Vart är dessa kurser? Vill gärna anmälla mig men bor i malmö.
MVH Gabriella


RE: Zumbainstruktör
2010-08-12 16:20   anette

jag vill gärna veta mer om din kurs vill gärna ha den riktiga utbildningen
hör av dig till mig mvh anette ragnarsson


RE: Zumbainstruktör
2011-01-10 15:15   Christina

Hejsan!

Jag söker zumbainstruktör till mitt gym i Svedala i södra Skåne.

Var bor du?

Om du bor längre bort har du någon aning om hur jag kan nå zumbainstruktörer i mitt närområde?

MVH
Christina


RE: Zumbainstruktör
2011-02-19 19:27   Sporttjejen

Hej. Såg att du sökte zumbainstruktör. Är detta fortfarande aktuellt? Jag är nämligen själv lic. zumbainstruktör och söker ett gym att vara på.
Du får gärna kontakta mig via mail och berätta mer om jobbet, om hur du tänker med anställning mm.

Varma hälsningar
Céline


RE: Zumbainstruktör
2011-03-15 15:23   Sporttjejen

Hej. Såg att du sökte zumbainstruktör. Är detta fortfarande aktuellt? Jag är nämligen själv lic. zumbainstruktör och söker ett gym att vara på.
Du får gärna kontakta mig via mail (info@sporttjejer.se) och berätta mer om jobbet, om hur du tänker med anställning mm.

Varma hälsningar
Céline Allirol-Molin


RE: Zumbainstruktör
2012-03-12 10:57   Sanna

Hej! Jag skulle vilja veta var jag kan utbilda mig till instruktör i kursen Zumba Gold. Jobbar mot äldre personer och tror att det skulle passa bra. Men vet inte var jag kan utbilda mig. Någon som vet? Mvh Sanna


Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️