Dansskola i Stockholm - Forum

2009-11-18 19:00   Tvåbarnspappa
Hej! Jag letar efter en dansskola i Stockholm som ska klara den lite ovanliga combon balett och street. Detta på grund av två ungar med skilda intressen... Funderar på Base 23 som öppnar efter nyår, verkar proffsigt. Nåt annat man kan köra tills dess? Eller andra rekommendationer? :) mvh

RE: Dansskola i Stockholm
2009-12-16 01:26   Pappan igen
Inga åsikter här? Börjar bli dags för mig att bestämma mig :) Kör väl på Base 23 annars. Ringde (ett mobilnummer wtf) och de var proffsiga so far. Klart ungarnas hobby ska få kosta lite... drog hem en fin pokervinst i förra veckan också så det kan ju bidra till det generösa humöret ;)

RE: Dansskola i Stockholm
2009-12-16 15:51   info
Hej, Trist att du har fått vänta på svar. Därför går jag nu in och ska försöka vägleda dig. Det finns flera dansskolor som erbjuder både kurser i street och balett. Här nedan ser du vilka jag tänker på: » Dansskolan Sway » Natalis Dans & Musikstudio » Balettakademien » Marikas Dans & Modestudio » Abra Kadabra Lekland & Träning Lycka till! /info

Hitta kurser inom kategorin:
Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️