Föreläsning om EU-Valet på lätt svenska

SV Uppsala län, i Enköping
Längd
1 timmar på 0 tillfällen
Pris
0 SEK
Nästa kurstillfälle
22 maj, 2024 se detaljer
Utbildningsform
Kurs
Längd
1 timmar på 0 tillfällen
Pris
0 SEK
Nästa kurstillfälle
22 maj, 2024 se detaljer
Utbildningsform
Kurs
Vill du veta mer? 🤗

Info om Föreläsning om EU-Valet på lätt svenska

Föreläsning om EU-valet på lätt svenska den 22 maj!

Den 9 juni 2024 är det val till Europaparlamentet det därför bjuder vi till en föreläsning om EU Valet på lätt svenska, varför är det viktigt att rösta? vad innebär det? hur kan det påverkar mig och mitt område? vi kommer att svara på alla de här frågorna och förklarar hur hela processen fungerar.
Språkcaféet är kostnadsfritt och öppet för alla.

Vi bjuder på fika!

Dag: onsdag 22 maj 2024 kl 16:30-18:00.

Plats: sammanträdesrummet på Joar Blå.

Samarr: Studieförbundet Vuxenskolan och Enköpings kommunbibliotek.

Varmt välkomna!
Veckodag: Onsdag
Tid: 18:30-20:00
Lokal: Ågatan 29, 1tr.
Är du intresserad och vill veta mer om kursen?

» Vänligen fyll i en intresseanmälan nedan

Intresseanmälan

Intresseanmälan

Intresserad av Föreläsning om EU-Valet på lätt svenska och vill veta mer? Kontakta kursarrangören direkt! En intresseanmälan är kostnadsfri och inte bindande.

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämapas.