Kursforum - Yoga och meditation

Kom i kontakt med andra personer som är intresserade och kanske redan utövar yoga och meditation.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
1 Varför ska jag meditera? 2016-06-08   Sanna Hejsan! Vad är det som är bra med meditation? /Sanna
2 Vad är gravidyoga? 2016-06-08   Maria S. Hej kurser! Jag är nyfiken på yoga och undrar vad gravidyoga är för något. Hoppas att ni kan svara mej! Tack och hej /M
0 Jag blir så less 2011-12-19   Nacki Ska man behöva betala för att få kontakt med sitt inre? NEJ TACK! Jag kan nog sitta på en kudde och slappna av hemma helt gratis. världen är så lång...
0 Yogainstruktör 2011-09-02   Mera Hälsa Mera Hälsa erbjuder möjlighet för yogainstruktör att leda klasser i våra lokaler. Ring så berättar jag mer!Maggie Eliasson
0 Gravidyoga 2009-09-10   PJ Jag letar efter en bra gravidyoga kurs och vill höra mig för om vad som kan rekommenderas. Jag har hört att yoga ska vara bra sätt att komma i form inför förlossningen. Tacksam för tips och fö...
1 Yoga kurser 2009-03-30   Shanti Hej, Jag letar efter en bra yogakurs i Stockholm för en nybörjare. Tacksam för hjälp här på forumet. /Shanti
2 Yoga stockholm 2008-11-20   Yogasugen Jag letar efter en bra yogakurs i Stockholm med omnejd. Vad finns det för bra yogakurser alternativt yogaklasser här i Stockholm? Jag är en nybörjare på yoga!
1 Yogakurs 2008-06-17   Yogaman Jag letar efter en bra YOGAKURS för nybörjare. Jag bor i Stockholm på helgerna och i Göteborg på vardagarna så det spelar ingen roll var det ligger. Helgkurs i yoga föredrar jag men som sagt a...
Visar 1-8 av 8 inlägg


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️