Kursforum - Sport & Äventyr

Vill du ta dykcertifikat, lära dig klättra eller gå en annan sport- eller äventyrlig kurs? Här kommer du i kontakt med likasinnade. Dela med dig, diskutera, få tips och tipsa andra om ditt äventyr.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
2 Kajakkurs för grabb 14 år 2017-06-19   Kristina Nu när det är sommar så vill grabben gärna testa paddla kajak. Har ni några kurser att rekommendera? //K
1 Vad finns det för olika dykarcertifikat? 2016-06-08   Anders Hej! Vad finns det för olika dykarcertifikat?
1 Kurser på resande fot 2016-05-31   Anna-Karin Hej! Jag och min man ska resa till Mallorca och skulle vilja göra någonting värdefullt av vår tid, mer än att äta och dricka gott. Har ni kurser utomlands eller endast i Sverige? Varma hälsnin...
1 Vilken är den mest populära sommarkursen? 2016-04-08   Tobbe Helloj! Vilken sommarkurs var populärast förra året och vilken verkar vara populär 2016? /T
1 Vad är parkour? 2015-03-06   Maggie Hej! Jag hör fler och fler som snackar om parkour. Fattar inte riktigt vad det är, vet någon?
1 Hur gör man en eskimåsväng? 2015-02-20   Carlos Hej! Jag var för en tid sen utomlands och fick då upp ögonen för paddling. Jag har läst en del men inte hunnit varken öva eller sätta mig in i det särskilt mycket. Jag vet att eskimåsväng är n...
1 Vad får jag lära mig på en självförsvarskurs? 2014-10-28   Juanita Hej, jag undrar vad man får lära sig på en självförsvarskurs.
0 Fallskärmscertifikat 2009-10-17   Alexander Hejsan! Jag planerar att ta ett fallskärmscertifikat. Jag bor i Kalmar och undrar vart jag närmast kan utbilda mig? Mvh Alexander
2 Dykkurs och certifiering 2009-02-23   Emily Jag vill gärna ta dykcertifikat, kan ni rekommendera en bra dykskola eller dykkurs? Jag bor i Stockholm.
1 Open Water grundkurs 2009-02-23   Nils Jag söker grundkursen Open Water, gärna i Göteborg. Kan ni hjälpa mig?
0 Ving Tchun Stockholm 2008-11-30   bradford Hej från Dynamic Ving Tchun Stockholm! Vi tränar och undervisar i ett av de mest effektiva självförsvarssystemen: Ving Tchun. Vår huvudinstruktör och grundare är Master Patrik Gavelin som ä...
1 Skidåkning 2008-11-13   Fredrik Larsson Någon annan som varit på skidvecka med STF och har några erfarenheter av detta? Kursen jag funderar på fortsätntingskurs Telemark
Visar 1-12 av 12 inlägg


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️