Kursforum - Skriva

Kom i kontakt med andra personer som tycker om att skriva. Oavsett om du skriver poesi, skönlitterärt eller i blogg finns det en hel del gemensamma idéer och samtalsämnen att ta upp i detta forum. Tanken är att ni på detta forum även kan publicera delar av era texter för att ta emot kritik från andra medlemmar.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
1 Skrivkurs för ungdomar? 2017-04-13   Vendela H Letar efter skrivarkurser till min dotter på 14 år. Har ni någon arrangör som har skrivarkurser för ungdomar?
1 Att skriva poesi 2017-03-17   Lennart Undrar hur man kommer igång att skriva poesi? Hur utmärker sig poesin? Hälsningar Lennart
1 Vad gör en copywriter? 2017-03-17   Lisa Lindahl Undrar vad en copywriter gör i sitt dagliga jobb? Finns det utbildningar inom detta? /Lisa
1 Vad är kreativt skrivande? 2016-03-16   Filippa Hej, Vad är kreativt skrivande? Min kompis ska gå en kurs i det snart och jag är bara nyfiken på vad det innebär. Tacksam för svar!! /Filippa
1 Hur skriver man en haiku? 2016-03-15   Jonte Hallå! Jag undrar över hur jag skriver en haiku? Berätta gärna lite mer. /Jonte
1 Limerick? 2016-03-09   Lova Nilsson Limerick, vad är det? Ska en limerick vara skämtsamt? // Lova N
2 Hur lång får en novell vara? 2014-09-08   Sofia Hej, jag en bokmal som älskar att läsa. På senare tid har jag även själv börjat skriva kortare berättelser, skulle väl kalla dem skrivbordsvärmare. Drömmen är förstås att ge ut en roman så små...
0 Skrivarkurs för nybörjare 2009-09-10   HD Jag skulle jättegärna bli bättre på att skriva mail. Jag skriver jättemycket i jobbet och skulle vilja utveckla mig vad gäller att skriva bra och säljande offerter. Har någon gått en sån kurs ...
2 Skrivarkurs i stockholm 2008-08-29   Fredrik Jag vill gå en skrivarkurs i Stockholm som inte kostar för mycket och som går på kvällstid i höst. En skrivarkurs där jag får lära mig att skriva en roman är målet. =)
Visar 1-9 av 9 inlägg


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️