Kursforum - Personlig utveckling

Här kommer du i kontakt med andra personer som är intresserade av personlig utveckling, coaching och mindfullness. I forumet kan du diskutera, få tips och tipsa andra om bra kurser. 


Skapa inlägg
Svar Inlägg
1 Kurser för pensionerade 2016-05-27   Ann-Katrin Hej, Jag är nybliven pensionär och är på jakt efter en kurs där jag kan stifta bekantskap med jämnåriga. Har ni någon speciell sida för sådana kurser? Vänliga Hälsningar, Ann-Kartrin
1 Vad är dowsing? 2016-02-25   Viola M. Hej! Jag hörde något om "dowsing" och försökte googla men hittade inget svar. Kan ni förklara vad det betyder? /V
1 Vad är ayurveda? 2016-02-23   Linus Ni har ju lite ayur veda kurser. Vad är egentligen det?
1 Vad är healing? 2016-02-23   Tony Intresserad av att veta vad healing är för någonting. //Tony
1 Vad är KBT? 2016-02-12   Gunilla Hej Kurser! Vad betyder KBT? Den förkortningen används i flera sammanhang och vet inte vad den betyder. Mvh Gunilla
1 Vad är mindfulness? 2016-02-12   Lina Jag har länge undrat över vad mindfulness är? Och hur man uppnår mindfullness? Tacksam för svar! Vänliga hälsningar Lina
1 När börjar höstkurserna 2015? 2015-08-06   Gurra Hejsan! Jag skulle gärna vilja veta när höstens kurser börjar. Tacksam för snabbt svar! /G
1 Hur funkar en bokcirkel? 2014-09-15   Rosanne Hej, jag och några vänner tänkte köra igång en bokcirkel nu i höst. Som jag förstått det behöver det inte vara så komplicerat men jag skulle ändå vilja få tips på vad vi ska tänka på innan vi ...
1 Letar efter Psykologi eller KBT-kurser i Göteborg 2014-01-21   Sarah jag vill järna kurser i psykologi eller KBT kurser i Göteborg eller Mölndal stad.Men jag vill inte de vara dyra kurser.Kan ni hjälpa mig????Jag ska bli tacksam om Ni leda mig på rätt väg sarah
3 letar efter en utvecklande kurs 2009-09-11   SH Jag letar efter en bra kurs där jag kan utvecklas som person.
Visar 1-10 av 10 inlägg


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️