Kursforum - Kropp och Hälsa

Kom i kontakt med andra personer som sätter sin kropp och hälsa i fokus. Här kan du diskutera bra kurser för en god hälsa, få tips om träningsformer och få svar på dina frågor.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
2 Hårstylist i Stockholm, tips mottages gärna. 2016-11-02   Kim Hejsan, Jag heter Kim och är utbildad frisör. Efter att ha gått frisörlinjen jobbade jag utomlands i ett par år. Nu ska jag flytta hem till Stockholm igen men skulle vilja veta vad och vilken ...
1 Vad är babysim? 2016-06-08   Amina God eftermiddag! Jag ser att ni har kurser i simning för bebisar - vad innebär det? Kan verkligen en baby simma? Tacksam för svar! /A
1 Vad är hälsosam mat? 2015-11-03   Anna Hej hopp! Min mamma säger att jag äter onyttigt. Vad är egentligen hälsosam mat? Tacksam för svar!!! Från Anna
1 Hur påverkar socker kroppen? 2015-11-03   Jossan Hej Kurser! Min kompis säger att det är farligt med socker - är det så? Hur påverkas kroppen av socker? /Jossan
0 Sminkkurser i Söderlen 2015-01-27   Emelie Berg Hej! Har under längre tid varit sugen på att gå en kurs i smink eller inom hudterapeutspåret, men har inte tagit tag i det. Tänkte göra lite research på detta nu. Är det någon som har gjort nå...
1 Skillnaden mellan makeupartist och makeupstylist? 2014-10-23   Amanda Hej! Jag såg att ni har kurser i makeupartist och makeupstylist, vad är det för skillnad egentligen förutom priset?
1 Kläder på yoga 2014-10-17   Elin Hej. Jag ska börja på yoga tänkte jag och undrar vad jag ska ha på mig. Jag har aldrig gått på yoga innan och jag undrar om ni har några tips på vad som är bra och vad man ska tänka på?
1 Gravid träning 2014-09-15   Susanne Vilken träning passar gravida kvinnor? Jag har precis fått reda på att jag blivit gravid och jag vill gärna hålla kroppen igång så länge som möjligt under graviditeten.
1 Skillnad mellan naprapat och kiropraktor? 2014-09-15   Bengt Vad är det för skillnad mellan naprapat och kiropraktor?
1 Sommar, vinter, vår eller höst? 2014-05-28   Cornelia Hur vet man vilken årstid man är när det gäller smink och kläder? Vilka färger hör till vilken årstid?
1 Hur gör jag för att bli makeup artist? 2014-05-27   Linda B Finns dte någon kurs för att bli makeup artist? hur lång tid tar det?
1 Vad är l-abc? 2014-04-30   Beatrice ??
1 Intagningspoäng hudterapeut 2009-12-29   emilie Hej! Är intresserad av att söka in till hudterapeut i Landskrona. Men skulle gärna vilja veta vilket snitt jag bör ha för att ha en chans att komma in?
0 zuma 2009-12-28   tina vart i botkyrka kan man lära sig att dansa zumba
0 tandläkarprogrammet i polen, ungern, rumänien etc HT2010 2009-12-06   Angelica Hej Jag tar studenten nu i vår 2010 och funderar på att börja läsa tandläkarprogrammet till hösten. Dock så är det väldigt svårt att kommma in i Sverige så jag kollar runt efter andra alterna...
0 makeup smink 2009-09-29   vie hej jag söker en sommar makeup / smink kurs jag har en vän och detta skulle vara en toppen julklapp åt henne-hon går i skolan så enda chansen är en sommar eller helgkurs jätte tacksam för s...
1 Theta Healing course in Northern Sweden 2009-06-06   antonella ercolani Join me for this Theta Healing Learning Retreat in Northern Sweden this summer in this gorgeous country, with forests, lakes and nature Learn skills that will improve your personal life and...
1 Yoga för gravida 2009-01-28   Tess Hej! Jag söker yogakurser för gravida - bor i Göteborg.
1 Yoga för barn/unga 2009-01-28   Cecilia Hej, Min dotter på 14 år vill gärna testa yoga, problemet är bara att hon är för ung för att få anmäla sig till en yogakurs. Finns yogakurser eller yogaskolor för barn eller tonåringar?
1 Coachingkurs på distans 2009-01-02   Karin Hej, Jag söker en coachingkurs där jag kan plugga på distans, kan ni hjälpa mig?
Visar 1-20 av 30 inlägg
1
2


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️