Kursforum - Inredning och design

Intresset för inredning och desin är stort och det finns väldigt mycket att diskutera och tipsa om. I detta forum har du möjlighet att komma i kontakt med andra personer som har ett brinnande intresse för inredning.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
1 Kurser i homestyling? 2016-09-19   Lena P Hej! Jag försöker hitta på någon lämplig kurs inom homestyling. Har ni något bra förslag? /Hälsningar Lena
1 Vad är feng shui? 2016-09-19   Rolf Tjena tjena! Vad är egentligen feng shui? Har hört begreppet i flera sammanhang men inte förstått innebörden. Tacksam för svar! /Rolf K
1 Att klä och måla om möbler 2016-09-09   Tina F Hejsan! Har just renoverat hemma och fixar med våra möbler. Undrar om alla typer av möbler målas och kläs om? Tacksam för svar! /Tina
1 Vad är chalk paint? 2016-08-31   Ingrid S Hej! Jag går i tankarna om att gå en inredningskurs och kom över chalk paint. Vad är det? /Hälsningar Ingrid
1 Vad är varma färger? 2014-05-28   Sonny Jag undrar vad varma färger är förnågot och hur man ska använda kalla och varma färger?
2 Söker en bra inredningskurs 2009-09-11   DU Hej, Jag letar efter en bra inredningskurs där man lär sig mer om belysning och hur man effektfullt inreder rum med ljus.
2 Inredningskurs på distans 2009-03-18   CA Hej! Undrar om det finns några som går eller har gått distansutb. inredning hos Move Me AB i skåne? Skulle gärna vilja höra lite om företaget, är det seriöst eller inte??
2 Inredningskurs 2008-08-25   Danma Jag skulle gärna vilja ha tips om en endagskurs i inredning där man får lite inspiration och kunskap om inredning. Jag är helt inne på detta eftersom jag nyligen har köpt en ny lägenhet. Inred...
1 Inredningskurser 2007-09-25   IA Jag hade tänkt att ta en inredningkurs och undrar om någon vet om sköna hems kurser är bra eller hur distanskurser är? Tacksam för svar snart
Visar 1-9 av 9 inlägg


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️