Kursforum - En annorlunda kurs

Om du fick hålla i en kurs, vad skulle du då lära ut? Kan du något annorlunda, unikt eller användbart som du tror att andra skulle ha nytta av? Dela med dig av dina dolda talanger och beskriv hur en kurs i egen regi skulle se ut.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
1 Kurser som present till morsdag 2017-05-15   Cecilia Letar efter specifika kurser som kan vara roliga att ge bort som morsdagpresent. Har ni några tips?
1 När börjar sommarkurserna 2016? 2016-04-15   Linus Nannskog Hallå hallå! Jag funderar på att gå en sommarkurs, men undrar när säsongen för sommarkurs startar. Kan ni hjälpa mig med det? Vänligen Linus N
2 Finns det några kurser utomhus i sommar? 2016-04-15   Per Hej, Jag heter Per och försöker kolla upp om det finns kurser utomhus i sommar? Jag kan tänka mig lite allt möjligt, men gärna någon aktivitet i grupp ute i naturen.//Hälsningar P
1 Ordna en egen kurs? 2015-03-03   Bertil Vi är några personer som undrar om ni kan ordna en kurs i löneadministration i Malmö för oss? Mvh Bertil
1 Hur lång är en kurs? 2015-03-03   Lassemaja Jag har alltid undrat hur lång en kurs är, kan någon berätta det för mig?
1 Kurser för äldre 2014-10-10   Karin Hej Kurser! Jag är 75 år och känner att jag vill aktivera mig men jag vill helst inte lära mig något nytt. Jag kan de flesta textilhantverk och kerami, jag gillar även fågelskådning. Vad finns...
0 Korkskruvaren 2010-03-25   Joel Jag är riktigt bra på att öppna vinflaskor utan att använda en korkskruv. Väldigt användbart när du middagen är klar och du saknar rätt verktyg. Garanterat korkfritt!
0 Trolleri 2010-03-25   J G Jag kan några lättare trolleritrick som är väldigt bra att kunna om man vill imponera på någon under en fest. Allt du behöver är en kortlek och flinka fingrar. Trixen är ganska lätta att genom...
Visar 1-8 av 8 inlägg


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️