Kursforum - Data och IT

Här kan du som är intresserad av att gå en kurs inom data och IT komma i kontakt med andra personer med samma intresse.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
1 Vart hittar jag en kurs i programmering? 2017-04-13   Anton Letar efter kurser i programmering. Har ni några rekommendendationer?
2 Söker grundkurs i sociala medier 2017-02-08   Emma F Finns det någon kurs på kvällstid avseende grundkurs sociala medier? /Emma
1 Söker datakurs för en pensionär 2016-05-20   Evert Hej, Jag söker efter en kurs i datorer. Själv är jag nybliven pensionär och letar efter en passande kurs. Finns det några kurser som ni skulle kunna rekommendera? Vänligen, Event
1 Programvarulicens ingår det i Adobe kursen? 2015-11-07   Ola Jag har för avsikt att studera men det är Datakursen som omfattar. ADOBES samtliga program. Licensavtal för mjukvara program ingår det i kursavgiften? Eller tillkommer den kostnaden . inklusiv...
1 Hur redigerar jag foton i mobilen? 2015-10-19   Miranda Hej! Jag skulle vilja lära mig att fixa bilderna i mobilen. Har ni några tips?
1 Vad är skillnaden mellan HTML & CSS? 2015-10-19   Challe Tjo kurzer! Jag håller på att lära mig om data och sånt.. Vet ni vad skillnaden är mellan HTML & CSS? /C
2 Kurser för Apple/MAC 2014-09-01   marita ågren Jag söker en kurs som är riktad mot Apple. Finns idag endast windows-kurser.// Gävlebo
1 Rätt datorkunskaper med Datakörkort 2014-04-23   Solveig Hej! För att få söka vissa utbildningar så måste jag kunna verifiera mina datakunskaper, t.ex. genom ett datakörkort. Hur kan ni hjälpa mig då?
3 Photoshop vs. Photoshop Elements? 2014-03-05   Karin Det finns kurser i både Photoshop och sen också Photoshop elements, vad är det för skillnad? vilken är bäst att gå?
0 Grafisk design på Berghs 2011-08-29   Fredde Är det någon som har gått en utbildning på Berghs. Är lite sugen på kvällskursen Grafisk design och kommunikation. Kursen är ganska dyr, men om Berg...
3 Skapa egen hemsida 2009-04-01   Sofie Skulle vilja lära mig att skapa en egen hemsida, kan någon rekommendera en kurs?
2 AutoCAD 2009-04-01   Niklas Har redan läst en grundkurs i AutoCAD och vil gärna fördjupa mig. Är intresserad av att läsa kursen på distans, vad finns det för kurser som passar för mig?
1 Grundkurs i data 2009-03-31   Ellen Undrar om det finns någon grundläggande kurs i data och internet som ges i Växjö?
1 Datakörkortet 2009-02-09   Madde Jag undrar om man kan läsa utbildningen Datakörkortet i Sundsvall? Mvh, Madde
1 Datakörkort ECDL 2009-02-09   Jeppe Jag är intresserad av en kurs inom ECDL (datakörkort)! Kan man läsa kursen i Stockholm, och hur anmäler man sig?
1 Word på distans 2009-02-06   Lars Vill gärna bli bättre på word, funderar på att läsa en kurs på distans. Kan någon rekommendera en bra kurs/utbildning? Lars
1 Word 2007 2009-02-06   Fredrik Jag letar efter en kurs i Word 2007 i Göteborg för två personer. Helst ska kursen gå kvällstid. Mvh, Fredrik
Visar 1-17 av 17 inlägg


Glöm inte bort din fritid
Prenumerera på vårt nyhetsbrev så ser vi till att påminna dig. Få kurstips och inspiration direkt i mejlinkorgen ☀️