Feedback

Tyck till om kurser.se

Kommentar Recensera
E-post (valfritt)

Innehåll

Layout

Användarvänlighet

Helhetsintryck

Inredningskurs på distans

photo Inredningskurs på distans
Hej!
Undrar om det finns några som går eller har gått distansutb. inredning hos Move Me AB i skåne?
Skulle gärna vilja höra lite om företaget, är det seriöst eller inte??
CA
icon 2009-03-18 22:13
icon CA
icon 2

photo RE: Inredningskurs på distans
Jag har gått utbildning hos MoveMe via distans och är jättenöjd. Ska antagligen anmäla mig till fortsättningkursen, så fort jag har råd :) De är duktig och arbetar med inredning också så man vet att de är uppdaterade och faktiskt arbetar som inredare och inte bara har kurser.

Hoppas informationen hjälpte dig. Ring och prata med dem om du undrar något. De är jättetrevliga.
Maria Olsson
icon 2009-08-19 17:56
icon Maria Olsson
icon 1

photo RE: RE: Inredningskurs på distans
Hej!

Jag är intresserad av moveme´s inredningskurs nu till i höst. Måste bara få höra om det tillkommer några avgifter utöver de 5000kronorna? Vad kostar fortsättnings kursen? Har du fått något diplom som ser vettigt ut och går att använda i fortsättningen i jobbsökande?
Tacksam för svar
ca
icon 2009-08-26 12:40
icon ca
icon 1

Hej!

Jag tycker nog att du bör syna det här företaget innan, jag började kursen i jan-09, och jag fick verkligen tjata till mig nya uppgifter, det fanns ingen feedback överhuvudtaget från företaget, eftersom mina nya uppgifter inte kom när de skulle så har ju kursen dragit ut på tiden,jag har heller inte fått respons på flera inlämnade uppgifter, så jag får nog se de 6000:- som jag betalade, som bortkastade pengar, tyvärr!!
Det finns fler som känner sig blåsta, läs på www.reco.se
CA
icon 2009-09-01 16:57
icon CA
icon 2

photo RE: RE: Inredningskurs på distans
Hej!