Feedback

Tyck till om kurser.se

Kommentar Recensera
E-post (valfritt)

Innehåll

Layout

Användarvänlighet

Helhetsintryck

Inredningskurs på distans

photo Inredningskurs på distans
Hej!
Undrar om det finns några som går eller har gått distansutb. inredning hos Move Me AB i skåne?
Skulle gärna vilja höra lite om företaget, är det seriöst eller inte??
CA
icon 2009-03-18 22:13
icon CA
icon 2

photo RE: Inredningskurs på distans
Jag har gått utbildning hos MoveMe via distans och är jättenöjd. Ska antagligen anmäla mig till fortsättningkursen, så fort jag har råd :) De är duktig och arbetar med inredning också så man vet att de är uppdaterade och faktiskt arbetar som inredare och inte bara har kurser.

Hoppas informationen hjälpte dig. Ring och prata med dem om du undrar något. De är jättetrevliga.
Maria Olsson
icon 2009-08-19 17:56
icon Maria Olsson
icon 1

photo RE: RE: Inredningskurs på distans
Hej!

Jag är intresserad av moveme´s inredningskurs nu till i höst. Måste bara få höra om det tillkommer några avgifter utöver de 5000kronorna? Vad kostar fortsättnings kursen? Har du fått något diplom som ser vettigt ut och går att använda i fortsättningen i jobbsökande?
Tacksam för svar
ca
icon 2009-08-26 12:40
icon ca
icon 1

Hej!

Jag tycker nog att du bör syna det här företaget innan, jag började kursen i jan-09, och jag fick verkligen tjata till mig nya uppgifter, det fanns ingen feedback överhuvudtaget från företaget, eftersom mina nya uppgifter inte kom när de skulle så har ju kursen dragit ut på tiden,jag har heller inte fått respons på flera inlämnade uppgifter, så jag får nog se de 6000:- som jag betalade, som bortkastade pengar, tyvärr!!
Det finns fler som känner sig blåsta, läs på www.reco.se
CA
icon 2009-09-01 16:57
icon CA
icon 2

photo RE: RE: Inredningskurs på distans
Hej!
Jag är nästan klar med kursen, är på lektion 8 av 10. Det är inga andra kostander som tillkommer än kursavgiften, vad jag vet. Har inte varit det hittills iallfall. Fast när jag startade den betalade jag 6000 kr, för de verkar ha någon kampanj nu.

Eftersom jag inte fått något diplom ännu så vet jag faktiskt inte hur det ser ut och vad det innebär, men enligt dem så ska de olika delarna man går igenom stå på diplomet.

Jag tycker iallafall att kursen motsvarat mina förväntningar och lektionerna är mycket användbara och roliga, både för sitt eget hem men också om man vill arbeta som inredare. De som håller i den är också bra och svarar snabbt om man undrar över något med lektionerna. Forstättningskurserna vet jag ingenting om, tyvärr. Lycka till!
Sofia Dahlberg
icon 2009-09-07 11:35
icon Sofia Dahlberg
icon 1

Hej! Jag är också intresserad av att läsa distanskursen hos moveme, men det jag undrar är om någon vet om den är csn berättigad?

Jag undrar också lite hur kursen går till osv. Har du läst fortsättningskursen ännu? För jag är intresserad av den också eftersom jag vill jobba som inredare.

Tack på förhand för Hjälpen :)
Missisme
icon 2010-07-01 11:50
icon Missisme
icon 1

Intresserad av tråden: Inredningskurs på distans? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.

Hitta utbildningar inom kategorin

Sök kurs
Hobbytest

kurs test

Vilken hobbytyp är du?

Ta reda på vad du egentligen ska syssla med på fritiden.

» Starta testet

Kurskalender
«februari 2012»
tiontofr
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728291234
567891011
    Tillgängliga datum för valt område

Nyhetsbrev